دستگيري سارقان لوازم داخل خودرو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگيري سارقان لوازم داخل خودرو
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
4 سارق لوازم داخل خودرو كه پس از سرقت لوازم با ارزش داخل خودرو در قبال بازگرداندن مدارك مالباختگان از آن‌ها مژدگاني مي‌گرفتند ، دستگير شدند.

به گزارش فارس،‌ در سوم آبان پرونده‌اي به همراه يك نفر متهم به نام محمد 25 ساله به دستور زكي‌پور بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 11 تهران به پايگاه هشتم آگاهي ارجاع شد.

متهم ابتدا به افسر پرونده گفت: من مدارك شاكي را در خيابان پيدا كرده‌ام و براي پس دادن مدارك مژدگاني خواستم اما مأموران كلانتري 112 ابو سعيد مرا در محل قرار با او دستگير كردند.

محمد كه داراي اعتياد شديد به مواد مخدر و داراي سوابق متعدد سرقت از داخل خودر بود در مقابل افسر مبارزه با سرقت از داخل خودرو دوام نياورد و درهمان ابتدا اعتراف كرد.من به همراه چند نفر از همدستانم اقدام به سرقت از داخل خودروهاي پارك شده در كنار خيابان كرده و بعد از سرقت چنانچه مدارك داخل خودرو باشد و شماره تلفني هم به دست آيد تماس گرفته و با اين اداعا كه مدارك را پيدا كرده‌ايم با وي قرار گذاشته و پول خوبي هم از اين راه به دست مي‌آوريم.

مالباخته نيز پس از دعوت به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: من خودروام را در يكي از خيابان‌هاي اطراف ميدان منيريه پارك كرده بودم و براي كاري به يك شركت در همان نزديكي رفتم. نيم ساعت بعد، وقتي كه برگشتم ديدم پخش خودرو و كيفم سرقت شده است. به غير از مقداري پول، تمام مداركم نيز داخل كيف بود. عصر همان روز يك نفر ناشناس تماس گرفت و براي پس دادن مدارك مژدگاني خواست، چون شك كرده بودم با كلانتري ابوسعيد هماهنگ كردم و اين فرد در محل دستگير شد.

در ادامه پيگيري پرونده از سوي كارآگاهان، اين متهم با سابقه، به سرقت‌هاي بسياري در محدوده سركلانتري هشتم و با همدستي 3 نفر اعتراف كرد.

همدستان متهم به اسامي: محمد 24 ساله، مهدي 28 ساله، امير32 ساله نيز در تاريخ‌هاي 30 آبان، 29 آذر و 4 دي سال‌جاري در نقاط مختلف تهران شناسايي و با عمليات‌هاي غافلگيرانه پليسي دستگير شدند. در اين ارتباط چندين نفر ديگر از خريداران و مرتبطان ديگر نيز شناسايي و دستگير كه تحقيقات درباره نقش آنان در اين پرونده ادامه دارد.

سارقان با توجه به نوع اموال و مدارك سرقتي؛ وجوه نقد يا اموال با ارزش را براي خود برداشته، براي مدارك هويتي نيز در صورت وجود شماره تلفن در اموال سرقتي، براي دريافت مژدگاني با مالباخته تماس مي‌گرفتند و مابقي را به خريداران اموال مسروقه مي‌فروختند.

بررسي نشان داد هر 4 متهم اصلي پرونده اعتياد شديد به مصرف مواد مخدر ازنوع شيشه و كراك دارند. همچنين اين 4 نفر داراي سوابق متعدد سرقت هستند كه سركردگي گروه را 2 متهم به نام محمد به عهده داشتند. مهدي هم چندين بار در سال‌هاي اخير فقط از طريق پايگاه هشتم آگاهي دستگير و با رأي قضائي رد مال به مالباختگان، جريمه و زندان محكوم شده است. اما هر بار اين افراد پس از آزادي از زندان مجدد به اعمال مجرمانه خود باز گشته‌اند.

سرهنگ عباسعلي محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: از آنجايي كه سرقت‌هاي اعضاي اين گروه و خلافكاري‌هاي آنان در حوزه‌هاي مختلفي است، تحقيقات در مورد شناسايي ساير محل‌هاي سرقت و مالباختگان و تمامي اعمال مجرمانه آنها ادامه دارد.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: زكي‌پور نيز با توجه به گستردگي جرائم و تعدد سرقت‌ها با انتشار بدون پوشش تصاوير چهار نفر از متهمان اصلي موافقت كرده، لذا از شهرونداني كه در موضوعات فوق از آنها سرقت شده و يا شكايتي از اين افراد دارند، دعوت مي‌شود به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان حر ابتداي خيابان 12 فروردين يا شعبه سوم بازپرسي دادسراي ناحيه 11 تهران مراجعه كنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: